TF2 Turkiye
 

Görüldü Adminlerden bıktık artık böyle adminlerimiz olduğu sürece

25
Oyuncu
Süt
  • Mesajlar
    43
  • Saygınlık
    3
  • Başarımlar
    İlk Saygı Puanı
    10. Şikayet Mesajı
    Discord
    Twitch
6.06.2019, 14:33 #1
Şikayet Sebebi
Şikayet Tarihi
Olayın Geçtiği Sunucu
Steam Profili   
İlk önce Nighteder gitmiş adminlik almış sonra 1 hafta sonra felan (Nighteder nezaman adminlik aldıysa) Az önce admin bana ''Kes'' dedi ve bundan rahatsız oldum büyüklerimiz demişki söze sözle (yada onun gibi bir şey) şiddete şiddetle (bunu uydurdum) ve bende söze sözle  karşılık verdim ve bende ''kes'' dedim sonra arkadaşım Esat pasha ben espiri yapınca oda espiri yaptı. (yani doublel Espiri) Ve ''Kes'' dediğim için admin beni banla tehdit etti sonra zaten espiri yapmıştım Esat pasha ya sonrada geldi beni banladı.

Ben zaten tamam. Dedim durdum dedim. Zaten bu normal bir şeymi ? değil ve TF2 TR # Nighteder Kardeşimiz'in Türkçesi berbatmış onuda öğrenmiş oldum.


Öneri= Şikayetlere artık yeni şikayetler sebepleri gelsin. 

Okuduğunuz için sağolun.
Assey ve Boliga bu mesajı beğendi.
10
Oyuncu
Tf2 Tr ~ Nighteder
  • Nighteder
    #2107
  • Mesajlar
    131
  • Saygınlık
    5
  • Başarımlar
    100. Mesaj
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
6.06.2019, 14:39 (En son düzenleme: 6.06.2019, 14:46 Tf2 Tr ~ Nighteder. Düzenleme Nedeni: Cümleler Ve Tırnak Işaretleri Düzeltildi ) #2
Bana Işimi Öğretmeye Çalışıp Ardından "Bana Işimi mı Öğretiyorsun?" Diye Sorduğum Zaman "Öğretmiyorum Seni Direkt Işinden Kovuyorum" Diyorsun Uyarıyorum, Bana Laf Atmaya Devam Ediyorsun "Ardından Makas Olsaydı Keserdim" Gibi Bir Laf Kullanıyorsun Ben Sana Kes Falan Demedim " Sesini Kesmek mı Istersin Ban mı Atiyim" Diye Sordum Chati Okusaydin Gorurdün Sadece Kes Kısmını Okuyup Burada Laf Ediyorsun Uyarılara Rağmen Bana "Adminliği Iade Et" Tarzı Kelimeler Kullanarak Beni Kışkırtmaya Devam Ediyorsun SS Atabilirim Bir Yönetici Isterse. Bunlara Rağmen Foruma Gelip Konu Açman... *Sigh*
Don't U Even Dare To Talk With No Sense.
93
Oyuncu
Aku:3
  • Mesajlar
    222
  • Saygınlık
    1
  • Başarımlar
    Discord
    İlk Saygı Puanı
    100. Mesaj
    Twitch
6.06.2019, 15:54 (En son düzenleme: 6.06.2019, 15:54 Aku:3.) #3
ADMİNLİK BİTMİŞ YAW

BİDE GELMİŞ BURDA KENDİNİ SAVUNUYOR PÜ PÜ YAZIKLAR OLSUN
Süt ve Violet bu mesajı beğendi.
                                                                                                           ^^ ^^ ^^ ^^ ^^
                                                                                     "El-adlü esasül mülk"
 
                                                                                                           ^^ ^^ ^^ ^^ ^^
                                                                                                   [Resim: nw37rd]
10
Oyuncu
Tf2 Tr ~ Nighteder
  • Nighteder
    #2107
  • Mesajlar
    131
  • Saygınlık
    5
  • Başarımlar
    100. Mesaj
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
mamba (6.06.2019, 15:54) demiş ki:
ADMİNLİK BİTMİŞ YAW


BİDE GELMİŞ BURDA KENDİNİ SAVUNUYOR PÜ PÜ YAZIKLAR OLSUN
?
Don't U Even Dare To Talk With No Sense.
93
Oyuncu
Aku:3
  • Mesajlar
    222
  • Saygınlık
    1
  • Başarımlar
    Discord
    İlk Saygı Puanı
    100. Mesaj
    Twitch
6.06.2019, 16:36 (En son düzenleme: 6.06.2019, 16:37 Aku:3.) #5
TF2 TR ~ Nighteder (6.06.2019, 16:09) demiş ki:
?
^^

ジョーク

TF2 TR ~ Nighteder (6.06.2019, 14:39) demiş ki:
Bana Işimi Öğretmeye Çalışıp Ardından "Bana Işimi mı Öğretiyorsun?" Diye Sorduğum Zaman "Öğretmiyorum Seni Direkt Işinden Kovuyorum" Diyorsun Uyarıyorum, Bana Laf Atmaya Devam Ediyorsun "Ardından Makas Olsaydı Keserdim" Gibi Bir Laf Kullanıyorsun Ben Sana Kes Falan Demedim " Sesini Kesmek mı Istersin Ban mı Atiyim" Diye Sordum Chati Okusaydin Gorurdün Sadece Kes Kısmını Okuyup Burada Laf Ediyorsun Uyarılara Rağmen Bana "Adminliği Iade Et" Tarzı Kelimeler Kullanarak Beni Kışkırtmaya Devam Ediyorsun SS Atabilirim Bir Yönetici Isterse. Bunlara Rağmen Foruma Gelip Konu Açman... *Sigh*
Hem çok istiyordun banladıklarının konu açmasını ^^
                                                                                                           ^^ ^^ ^^ ^^ ^^
                                                                                     "El-adlü esasül mülk"
 
                                                                                                           ^^ ^^ ^^ ^^ ^^
                                                                                                   [Resim: nw37rd]
23
Oyuncu
♥ NarKoZ™
  • NarKoZ™
    #0644
  • Mesajlar
    35
  • Saygınlık
    -3
  • Başarımlar
    İlk Saygı Puanı
    10. Mesaj
    İlk Şikayet Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
[E.T]»S̴üt̴« (6.06.2019, 14:33) demiş ki:
İlk önce Nighteder gitmiş adminlik almış sonra 1 hafta sonra felan (Nighteder nezaman adminlik aldıysa) Az önce admin bana ''Kes'' dedi ve bundan rahatsız oldum büyüklerimiz demişki söze sözle (yada onun gibi bir şey) şiddete şiddetle (bunu uydurdum) ve bende söze sözle  karşılık verdim ve bende ''kes'' dedim sonra arkadaşım Esat pasha ben espiri yapınca oda espiri yaptı. (yani doublel Espiri) Ve ''Kes'' dediğim için admin beni banla tehdit etti sonra zaten espiri yapmıştım Esat pasha ya sonrada geldi beni banladı.

Ben zaten tamam. Dedim durdum dedim. Zaten bu normal bir şeymi ? değil ve TF2 TR # Nighteder Kardeşimiz'in Türkçesi berbatmış onuda öğrenmiş oldum.


Öneri= Şikayetlere artık yeni şikayetler sebepleri gelsin. 

Okuduğunuz için sağolun.
Bak süt kardeşim admnilere karşı karizin varsa gel dc çözelim Adamın Sana Kes demesi Rahatsız edebilir ama her admini her hatasını gelip konu açcak daha senle çok işimiz abartılcak bir seviyede sorun yaşıyorsan Direkden yöneticleri ulaş 



                                                                                                                             Singid: ?? ??????
Tf2 Tr ~ Nighteder bu mesajı beğendi.
Singid:乃ㄚN̷A̷R̷K̷O̷Z̷
59
Yönetici
Odesyus
  • Odesyus
    #0792
  • Mesajlar
    147
  • Saygınlık
    6
  • Başarımlar
    100. Mesaj
    50. Mesaj
    Twitch
    İlk Öneri Mesajı
Konu Kilit---
1 Ziyaretçi tarafından görüntüleniyor.