TF2 Turkiye
 

Reddedildi Public Sunucusu

48
Oyuncu
lil kid
  • Dr.Oetker...
    #9930
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    38
  • Başarımlar
    1500. Mesaj
    50. Konu
    25. Saygı Puanı
    Twitch
Zaman zaman oynanıp sonra bir kenera atılan bu sunucunun tekrardan aktif getirilmesi gerekiyor.Oyuncular bu sunucuya kendilerini geliştirmek amacıyla girmeli ve Türk pub kitlesinin nasıl olduğunu bir görmesi lazım.Sizi bilmem ama ben orangex7'ye girip kuleden hiç ayrılmayan soldierlardan ve benim sinek ordusu dediğim kuleden habire atlayan spylardan artık sıkılmış hissediyorum. 
 
1-Sunucu reklamlarına public sunucusuna oyuncu çekmek için çeşitli cümleler yazılabilir.(Sunucu sahibine söyliyorum) 
 
2-Zamanında özellikle Fenasi abi ve benim nacizane çabamla oyuncular publiğe çağırılıyordu yani bu konuda adminlerdende bir ricada bulunuyorum bunu i will yesterday isimli abi ve bazı diğer arkadaşlarda yapıyor o yüzden adminlerinde duyurularını isteriz.(Yetkililere)
 
3-Orangex7'ye sözüm yok fakat artık modası geçmiş ve anlamsız hala gelmiş bir map.Sen karşındakini vurdun ama adam saniyesinde respawn olabiliyor yani senin vuruşunun hiç bir anlamı ve değeri yok.Pub'da gine bu olay yok ve içinizdeki mücadeleci ruhunuzu çıkarıyorsunuz yani bir hedefiniz oluyor ve oyundan zevk alıyorsunuz o yüzden sizde sunucuya girerseniz 2-3 kişi olsa bile diğerleride gelir ve o zaman çekişmeli bir oyun olur neden olmasın? 
 
Umarım derdimi anlatabilmişimdirim.
hsn bu mesajı beğendi.
 
[Resim: giphy.gif?cid=790b76115d2c7f2e72736d3777...=giphy.gif]
0
Oyuncu
sagit9
  • Mesajlar
    895
  • Saygınlık
    28
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
Mario Kart bu konuda oldukça iyi bence. Orange gibi bilinmesine rağmen strateji barındırıyor.
[Resim: hello-world.png?fit=2000%2C1062]
48
Oyuncu
lil kid
  • Dr.Oetker...
    #9930
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    38
  • Başarımlar
    1500. Mesaj
    50. Konu
    25. Saygı Puanı
    Twitch
Eso Trashman (6.08.2019, 17:23) demiş ki:
Mario Kart bu konuda oldukça iyi bence. Orange gibi bilinmesine rağmen strateji barındırıyor.
Mariokart mı? ne:D
Pecus35, ~ unkn0wn, hsn, Özürlü Baykuş bu mesajı beğendi.
 
[Resim: giphy.gif?cid=790b76115d2c7f2e72736d3777...=giphy.gif]
55
Oyuncu
HonouRCampeR
  • TheCampeR
    #6911
  • Mesajlar
    560
  • Saygınlık
    10
  • Başarımlar
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
    Discord
sexy esat (6.08.2019, 17:23) demiş ki:
Mario Kart bu konuda oldukça iyi bence. Orange gibi bilinmesine rağmen strateji barındırıyor.
Tam olarak neresi strateji barındırıyor ?
[Resim: giphy.gif]
36
Oyuncu
Sultan I. BisküviCanavarı ☪
  • BiskuviCa...
    #9922
  • Mesajlar
    100
  • Saygınlık
    3
  • Başarımlar
    50. Mesaj
    10. Şikayet Mesajı
    10. Öneri Mesajı
    10. Konu
Bencede Public Sunucusu Açılsa Çok Eğlenceli Olabilir En Azından Mario Kart ve benzeri sunuculardaki gibi gereksiz bi vs ye girmem
[Resim: giphy.gif]
0
Sunucu Sahibi
Kerem
  • Kerem
    #3440
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    111
  • Başarımlar
    Isyancı
    Geliştirici
    1500. Mesaj
    5000. Mesaj
Hep aynı kısır döngü. 

İsteniyor - açılıyor - aylar boyunca kimse girmiyor - en sonunda kapatılıyor.

Aradan kısa bir süre geçince tekrar isteniyor. Defalarca kez aynı şey yaşandı. 1 ay öncesine kadar Public vardı ve hiç kimse uğramıyordu.
HonouRCampeR ve sagit9 bu mesajı beğendi.

Eleştiri hak , hakaret acizliktir.

Oyuna ve siteye giren herkesin kurallar'ı kabul ettiği varsayılır.

TF2 Turkiye diğer sunuculara nazaran sahte kimliğe daha fazla dikkat eder.

Her hesabın giriş esnasında otomatik olarak belirli kontrolleri yapılır.
Başka hesaplarla küfür edip, hile kullanıp "ben yakalanmam" demeyin,
kaçarınız yok illa ki açık verirsiniz. Ban listesi böyle hesaplarla dolu.
48
Oyuncu
lil kid
  • Dr.Oetker...
    #9930
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    38
  • Başarımlar
    1500. Mesaj
    50. Konu
    25. Saygı Puanı
    Twitch
Kerem (7.08.2019, 01:33) demiş ki:
Hep aynı kısır döngü. 

İsteniyor - açılıyor - aylar boyunca kimse girmiyor - en sonunda kapatılıyor.

Aradan kısa bir süre geçince tekrar isteniyor. Defalarca kez aynı şey yaşandı. 1 ay öncesine kadar Public vardı ve hiç kimse uğramıyordu.
Pub. sunucusu ben bu konuyu açtığımda hala açıkdı galiba ama kapatılmış.Ben senden sunucu reklamlarında vesaire sunucuya çağrı yapmanı bekliyorum dahasını yapamazsın zaten geri kalanı oyuncuların takdirine kalmış bir şey.Hiç değilse adminlerde salak gibi jailde bütün günlerini geçirmeselerde oradan o oyuncuları falan puba çağırsınlar istiyorum olmayacak şey değil.


Puba biz orange dan adam çağırdığımızda sunucuyu dolduruyorduk yani istenilirse sunucu aktif yapılabilir sadece yetkili kadrosundan böyle bir şey bekliyoruz(yetkili birisinin çağırım yapması her açıdan sağlıklı olur diye düşünüyorum)
 
[Resim: giphy.gif?cid=790b76115d2c7f2e72736d3777...=giphy.gif]
0
Sunucu Sahibi
Kerem
  • Kerem
    #3440
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    111
  • Başarımlar
    Isyancı
    Geliştirici
    1500. Mesaj
    5000. Mesaj
Dr.Oetker (7.08.2019, 06:08) demiş ki:
Pub. sunucusu ben bu konuyu açtığımda hala açıkdı galiba ama kapatılmış.Ben senden sunucu reklamlarında vesaire sunucuya çağrı yapmanı bekliyorum dahasını yapamazsın zaten geri kalanı oyuncuların takdirine kalmış bir şey.Hiç değilse adminlerde salak gibi jailde bütün günlerini geçirmeselerde oradan o oyuncuları falan puba çağırsınlar istiyorum olmayacak şey değil.


Puba biz orange dan adam çağırdığımızda sunucuyu dolduruyorduk yani istenilirse sunucu aktif yapılabilir sadece yetkili kadrosundan böyle bir şey bekliyoruz(yetkili birisinin çağırım yapması her açıdan sağlıklı olur diye düşünüyorum)
Bir oyuncunun oynadığı oyun saatini jailbreakte geçirmesinin neresi salaklık anlam veremedim. Oyun oynamanın temel amacı eğlenmek. Oyuncu yada adminde farketmez isteyen herkes eğlendiği yerde oynamakla sonuna kadar özgür. Jailbreak admini jailbreak oyuncusudur. Adamın ilgi alanı jailbreak pub değil. Komut dinlemek yerine vagon itmeyi daha çok sevseydi zaten pubın admini olurdu.

Pub 1 ay kadar önce x10'a çevrildi. Her bir sunucu kapatıldığında aynı muhabbet. x10'da çok istendi, koydum ama oynanmıyor. Jumpda istendi, deahtrunda istendi ama oynanmıyor. Yarın x10u kapatayım kısa bir süre sonra tekrar x10 gelsin diye öneriler gelecek. Öneren adam önerdiği sunucuya bile girip oynamıyor. Hep aynı döngü. Reklamları kapattık, etkinlikler yaptık, teşvik etsin diye her hafta top10 birincilerine key verdik, turnuva için takımlar kurmayı denedik, hadi publice geçin diye tüm sunucularda defalarca duyuru yaptım, sırf oynansın diye sunucuyu zamanında beraber oyun oynuyorlar diye bir steam grubuna bile verdim. Oynanmamasını istesem publici defalarca açarmıydım? Bende istiyorum ancak genel türk oyuncusu pubı sevmiyor.
Özürlü Baykuş bu mesajı beğendi.

Eleştiri hak , hakaret acizliktir.

Oyuna ve siteye giren herkesin kurallar'ı kabul ettiği varsayılır.

TF2 Turkiye diğer sunuculara nazaran sahte kimliğe daha fazla dikkat eder.

Her hesabın giriş esnasında otomatik olarak belirli kontrolleri yapılır.
Başka hesaplarla küfür edip, hile kullanıp "ben yakalanmam" demeyin,
kaçarınız yok illa ki açık verirsiniz. Ban listesi böyle hesaplarla dolu.
0
Oyuncu
sagit9
  • Mesajlar
    895
  • Saygınlık
    28
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
名誉|H♡nouR (7.08.2019, 01:05) demiş ki:
Tam olarak neresi strateji barındırıyor ?
Bu sayfadan Mario Kart'ın gizli yerleri, ve bazı taktiklerini öğrenebilirsin. Ben şahsen hala Mario Kart'da iken doruklarda olan bir keyif yaşıyorum. Eskiden veya hala Mario Kart'ta oynayanlar bilir.
[Resim: hello-world.png?fit=2000%2C1062]
55
Oyuncu
HonouRCampeR
  • TheCampeR
    #6911
  • Mesajlar
    560
  • Saygınlık
    10
  • Başarımlar
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
    Discord
mp5 (7.08.2019, 18:47) demiş ki:
Bu sayfadan Mario Kart'ın gizli yerleri, ve bazı taktiklerini öğrenebilirsin. Ben şahsen hala Mario Kart'da iken doruklarda olan bir keyif yaşıyorum. Eskiden veya hala Mario Kart'ta oynayanlar bilir.
Bende eskiden mario kart oynardım ama hiç stratiji kullanabileceğim bir an göremedim şöyleydi ben girdiğimde !rtd => run => die => repeat yani böyle
[Resim: giphy.gif]
1 Ziyaretçi tarafından görüntüleniyor.