TF2 Turkiye
 

TF2Turkiye Kuralları hakkında tavsiyelerim

12
Oyuncu
Esome (RIP)
  • Mesajlar
    850
  • Saygınlık
    26
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
TF2Turkiye kuralları bana göre bayağı karışık. İyi yanları da var kötü yanları da. Hakaret kuralları çok hafif, "velet" diye tasvir edilen kendini bilmez beyin özürlüler genelde küfür ederler, banlanacaklarını bilip "Aman 6 saat/1 gün ne olacak bekleriz" diyorlar. İyi yanı ise ağla gibi kelimelerin yasak olması. Ancak bunun kötü bir yanı daha da var. Eskiden bir sistem vardı "rahatsız değilsen işlem uygulanmaz" politikası. Bu politikayı sanırım ben söyleyince getirdiler çünkü ben tavsiyede bulunmadan önce böyle bir şey yoktu. Bu politika daha sonra kaldırıldı. Neymiş saçmaymış, arkadaşlar ben size öyle bahsetmemiştim.
Adama birisi ez diyor admin hemen araya atlıyor "kardeşim rahatsız oldun mu" diye. hele bir dur dostum adam rahatsızsa söylerler zaten. Bir de özele "kanka rahatsızım yaz gaglansın trolleyek" gibi tiplerde var. Benim bahsettiğim bu değildi olayları siz yanlış ve "saçma" anlamışsınız.
Benim bahsettiğim değil sizin anlayışınız saçmaydı. Benim politikamda bahsetmek istediğim şey rahatsız olursa söyler zaten. Rahatsız olan biri varsa uyarırsın tak diye banlamaya gerek yok, çünkü adam bilmiyordu rahatsız olabilecek biri var mı diye. Bu politika kaldırılırken bazı adminlerde desteklemiş. Bu adminlerin %60'ı "kardeşim rahatsız oldunmu" diyip araya atlayan tiplerden bence. Çünkü adminler görevini yapmasını sadece "ban atmak" olarak biliyor. Mesele öyle değil, bunu size ben öğretemem üst yetkili öğretememişse kökten yetkili sorunudur bu olay. 

Freekill'e ban değil guardban atılması taraftarıyım guardbanı olan
oyuncular BLU takımına giremezler. Mevcut Jailbreak plugininizde bu özellik bulunuyor Kerem abi. Öte yandan hücrede bekletenlerden sıkıldık, lütfen buna bir çare getirin, Bullet Phobia bunun hakkında bir tavsiye sundu ve sanırım ilgilenilmedi. Konuya gitmek için bana tıkla


Anlatacak pek de şey yok aslında. Bunu okuyup sonucu siz çıkarın. Hayırlı günler.
66
Oyuncu
HeadHunter
  • ㄡ Wolf
    #5182
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    32
  • Başarımlar
    Twitch
    100. Konu
    Discord
    1500. Mesaj
Bilerek banlıyorlar ki,uyarı vermiyor öylece ban atıyor.

Bu konu Tavsiye iyi olmuş, bence millet okuyabilir.

(not: tf2 oyunu bıraktım hala oynuyorsun demeyin onun dışında tf2tr forum'da takılmak.)
Esome (RIP) bu mesajı beğendi.
[Resim: 2O4dqA.gif]

eski dost düşman olmaz, olsa da dürüst olmaz.
12
Genel Admin
ByArda
  • ByArda
    #3750
  • Mesajlar
    256
  • Saygınlık
    17
  • Başarımlar
    Isyancı
    İlk Saygı Puanı
    Discord
    Twitch
esatkorkmaz (14.10.2019, 00:36) demiş ki:
TF2Turkiye kuralları bana göre bayağı karışık. İyi yanları da var kötü yanları da. Hakaret kuralları çok hafif, "velet" diye tasvir edilen kendini bilmez beyin özürlüler genelde küfür ederler, banlanacaklarını bilip "Aman 6 saat/1 gün ne olacak bekleriz" diyorlar. İyi yanı ise ağla gibi kelimelerin yasak olması. Ancak bunun kötü bir yanı daha da var. Eskiden bir sistem vardı "rahatsız değilsen işlem uygulanmaz" politikası. Bu politikayı sanırım ben söyleyince getirdiler çünkü ben tavsiyede bulunmadan önce böyle bir şey yoktu. Bu politika daha sonra kaldırıldı. Neymiş saçmaymış, arkadaşlar ben size öyle bahsetmemiştim.
Adama birisi ez diyor admin hemen araya atlıyor "kardeşim rahatsız oldun mu" diye. hele bir dur dostum adam rahatsızsa söylerler zaten. Bir de özele "kanka rahatsızım yaz gaglansın trolleyek" gibi tiplerde var. Benim bahsettiğim bu değildi olayları siz yanlış ve "saçma" anlamışsınız.
Benim bahsettiğim değil sizin anlayışınız saçmaydı. Benim politikamda bahsetmek istediğim şey rahatsız olursa söyler zaten. Rahatsız olan biri varsa uyarırsın tak diye banlamaya gerek yok, çünkü adam bilmiyordu rahatsız olabilecek biri var mı diye. Bu politika kaldırılırken bazı adminlerde desteklemiş. Bu adminlerin %60'ı "kardeşim rahatsız oldunmu" diyip araya atlayan tiplerden bence. Çünkü adminler görevini yapmasını sadece "ban atmak" olarak biliyor. Mesele öyle değil, bunu size ben öğretemem üst yetkili öğretememişse kökten yetkili sorunudur bu olay. 

Freekill'e ban değil guardban atılması taraftarıyım guardbanı olan
oyuncular BLU takımına giremezler. Mevcut Jailbreak plugininizde bu özellik bulunuyor Kerem abi. Öte yandan hücrede bekletenlerden sıkıldık, lütfen buna bir çare getirin, Bullet Phobia bunun hakkında bir tavsiye sundu ve sanırım ilgilenilmedi. Konuya gitmek için bana tıkla


Anlatacak pek de şey yok aslında. Bunu okuyup sonucu siz çıkarın. Hayırlı günler.
valla zaten rahatsız olma muhabeti baya saçmaya geliyordu öyle bir kural varmı bende tam bilmiyom bi ara diğer adminlerle kendi aramızda şakalışıyorduk sonra herkres ciddiye alıp yayılmıştı ben adminken kimseye direk ban gag atmadım önce herkesi uyardım bazen 1  kez bazen 3 kez diğer adminlerde öyle yapsa daha güzel olur
Esome (RIP) bu mesajı beğendi.
[Resim: r0bJj3.gif]
12
Oyuncu
Esome (RIP)
  • Mesajlar
    850
  • Saygınlık
    26
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
ByArda (14.10.2019, 00:58) demiş ki:
valla zaten rahatsız olma muhabeti baya saçmaya geliyordu öyle bir kural varmı bende tam bilmiyom bi ara diğer adminlerle kendi aramızda şakalışıyorduk sonra herkres ciddiye alıp yayılmıştı ben adminken kimseye direk ban gag atmadım önce herkesi uyardım bazen 1  kez bazen 3 kez diğer adminlerde öyle yapsa daha güzel olur
Arda sana hak veriyorum, pekte kötü bir yanını görmedim senin bugüne kadar. Sadece Boliga'ya SS atma olayı falan beni kıçımdan vurman zoruma gitmişti. Aman boş ver artık unuttum bile ben onları Gülücük
ByArda bu mesajı beğendi.
13
Oyuncu
Themis
  • ৳hemis
    #8114
  • Mesajlar
    360
  • Saygınlık
    9
  • Başarımlar
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
14.10.2019, 23:24 (En son düzenleme: 14.10.2019, 23:29 Themis.) #5
esatkorkmaz (14.10.2019, 00:36) demiş ki:
TF2Turkiye kuralları bana göre bayağı karışık. İyi yanları da var kötü yanları da. Hakaret kuralları çok hafif, "velet" diye tasvir edilen kendini bilmez beyin özürlüler genelde küfür ederler, banlanacaklarını bilip "Aman 6 saat/1 gün ne olacak bekleriz" diyorlar. İyi yanı ise ağla gibi kelimelerin yasak olması. Ancak bunun kötü bir yanı daha da var. Eskiden bir sistem vardı "rahatsız değilsen işlem uygulanmaz" politikası. Bu politikayı sanırım ben söyleyince getirdiler çünkü ben tavsiyede bulunmadan önce böyle bir şey yoktu. Bu politika daha sonra kaldırıldı. Neymiş saçmaymış, arkadaşlar ben size öyle bahsetmemiştim.
Adama birisi ez diyor admin hemen araya atlıyor "kardeşim rahatsız oldun mu" diye. hele bir dur dostum adam rahatsızsa söylerler zaten. Bir de özele "kanka rahatsızım yaz gaglansın trolleyek" gibi tiplerde var. Benim bahsettiğim bu değildi olayları siz yanlış ve "saçma" anlamışsınız.
Benim bahsettiğim değil sizin anlayışınız saçmaydı. Benim politikamda bahsetmek istediğim şey rahatsız olursa söyler zaten. Rahatsız olan biri varsa uyarırsın tak diye banlamaya gerek yok, çünkü adam bilmiyordu rahatsız olabilecek biri var mı diye. Bu politika kaldırılırken bazı adminlerde desteklemiş. Bu adminlerin %60'ı "kardeşim rahatsız oldunmu" diyip araya atlayan tiplerden bence. Çünkü adminler görevini yapmasını sadece "ban atmak" olarak biliyor. Mesele öyle değil, bunu size ben öğretemem üst yetkili öğretememişse kökten yetkili sorunudur bu olay. 

Freekill'e ban değil guardban atılması taraftarıyım guardbanı olan
oyuncular BLU takımına giremezler. Mevcut Jailbreak plugininizde bu özellik bulunuyor Kerem abi. Öte yandan hücrede bekletenlerden sıkıldık, lütfen buna bir çare getirin, Bullet Phobia bunun hakkında bir tavsiye sundu ve sanırım ilgilenilmedi. Konuya gitmek için bana tıkla


Anlatacak pek de şey yok aslında. Bunu okuyup sonucu siz çıkarın. Hayırlı günler.
Birkaç şeye katılıyorum onun dışında 0’sın
Şimdi 1 gün bekleriz ne olacak diyenle olabilir e ne yapalım?
Adam salak dedi diye 1 hafta,2 gün Türk sunucularından mahrum mu bırakalım?
Ayrıca hücrede bekletince ağlamayın hemen biz sizi “İsYaN tİM”i adam etmek için bluya geçiyoruz.(Ben böyle yapıyorum başkalarını bilmem)
Her kişinin komutu kendine özel
Böyle bir şeyin yasaklanması cidden bayağı bir saçma olur.
Bu arada Esat arkadaşımız maşallah tüm kuralları düzenliyor arkadaş 5 senelik adalet bakanı tanırım ben ya emekli polistir kendisi.
Her kurala karşı çıkmana veya düzelttirmene gerek yok.Kurallar değişince herhangi bir artış olmuyor veya devrimci falan sayılmıyorsun.
hsn bu mesajı beğendi.
[Resim: tumblr_or3b6pSFR31qbq5g5o3_r1_400.gif]
12
Oyuncu
Esome (RIP)
  • Mesajlar
    850
  • Saygınlık
    26
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
14.10.2019, 23:49 (En son düzenleme: 14.10.2019, 23:50 Esome (RIP).) #6
Themis (14.10.2019, 23:24) demiş ki:
Birkaç şeye katılıyorum onun dışında 0’sın
Şimdi 1 gün bekleriz ne olacak diyenle olabilir e ne yapalım?
Adam salak dedi diye 1 hafta,2 gün Türk sunucularından mahrum mu bırakalım?
Ayrıca hücrede bekletince ağlamayın hemen biz sizi “İsYaN tİM”i adam etmek için bluya geçiyoruz.(Ben böyle yapıyorum başkalarını bilmem)
Her kişinin komutu kendine özel
Böyle bir şeyin yasaklanması cidden bayağı bir saçma olur.
Bu arada Esat arkadaşımız maşallah tüm kuralları düzenliyor arkadaş 5 senelik adalet bakanı tanırım ben ya emekli polistir kendisi.
Her kurala karşı çıkmana veya düzelttirmene gerek yok.Kurallar değişince herhangi bir artış olmuyor veya devrimci falan sayılmıyorsun.
"salak" dedi diye Türk sunucularından mahrum bırakmana gerek yok, gag denen bir şey var. Ayrıca salak demek ailevi küfür değil sonuç olarak 1 gün de değil.

Eski bir isyancıyım fakat yaklaşık 1 ay süredir oyuna girmiyorum ve sonuçta püf noktaları da unutmuş durumdayım. Verdiğin komutlar adam etmek değil işkence ne yazık ki. Ben Jailbreak'e güzelce vakit geçirmek, oyun oynamak gerekirse İSYAN ATMAK için giriyorum. Senin aptalca bekletme politikanı uygulamaya çalışmak değil. Zaman sömürgesinden başka bir şey değilsin.

Bana özelden tüm kuralları değiştirmeye çalıştığımı, dünyayı kendim için döndüğünü düşündüğümü sanmış, saçma sapan yazılar yazdın. Kendimi devrimci falan sandığım da yok. Kurallar değişince herhangi bir artış olup olmayacağını sana soracak değilim burada ben kendi bildiğimi yapıyorum yapmaya da devam edeceğim. healthpackTR isimli kardeşimizin kendisine velet denilmesinden rahatsız olduğu için açtığı konuya yorum yapmam, seni de kızdırmış belli ki bu arkadaşlarımıza velet demeyi siz eğlenmek sanıyorsunuz.

Yılan Serdar "boş sunucusu var ehehe" diyerek bana saçma salak hitaplarda bulundu. Ona karşılığını verince sen de bana tepki gösterdin. Neden? Bu konuyu uzatmanızı artık istemiyorum en azından ÇÖZÜLMÜŞ bir konuyu.

Yanıtlamamı istediğiniz soru varsa buyurun sorun. Ama özelden değil BURADAN.
13
Oyuncu
Themis
  • ৳hemis
    #8114
  • Mesajlar
    360
  • Saygınlık
    9
  • Başarımlar
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
esatkorkmaz (14.10.2019, 23:49) demiş ki:
"salak" dedi diye Türk sunucularından mahrum bırakmana gerek yok, gag denen bir şey var. Ayrıca salak demek ailevi küfür değil sonuç olarak 1 gün de değil.

Eski bir isyancıyım fakat yaklaşık 1 ay süredir oyuna girmiyorum ve sonuçta püf noktaları da unutmuş durumdayım. Verdiğin komutlar adam etmek değil işkence ne yazık ki. Ben Jailbreak'e güzelce vakit geçirmek, oyun oynamak gerekirse İSYAN ATMAK için giriyorum. Senin aptalca bekletme politikanı uygulamaya çalışmak değil. Zaman sömürgesinden başka bir şey değilsin.

Bana özelden tüm kuralları değiştirmeye çalıştığımı, dünyayı kendim için döndüğünü düşündüğümü sanmış, saçma sapan yazılar yazdın. Kendimi devrimci falan sandığım da yok. Kurallar değişince herhangi bir artış olup olmayacağını sana soracak değilim burada ben kendi bildiğimi yapıyorum yapmaya da devam edeceğim. healthpackTR isimli kardeşimizin kendisine velet denilmesinden rahatsız olduğu için açtığı konuya yorum yapmam, seni de kızdırmış belli ki bu arkadaşlarımıza velet demeyi siz eğlenmek sanıyorsunuz.

Yılan Serdar "boş sunucusu var ehehe" diyerek bana saçma salak hitaplarda bulundu. Ona karşılığını verince sen de bana tepki gösterdin. Neden? Bu konuyu uzatmanızı artık istemiyorum en azından ÇÖZÜLMÜŞ bir konuyu.

Yanıtlamamı istediğiniz soru varsa buyurun sorun. Ama özelden değil BURADAN.
Özelden “Özgürüm istediğim yorumu yaparım.” Diyen biri benim yazılarıma aptalca diyor ve bana kötü ithamlarda bulunuyor.Bunlar çelişmektir.Hiçbir iddiana itirazım yok.Fakat eğer oradan vuracaksan bende şöyle vurayım ayrıca bu da neden afsız komut verdiğimide açıklar:
Eveet şimdi Esat Bey komutçu oluyor.Daha sonra x kişisi komutta hata yapıyor ve affediyor.Daha sonra yine hata yapıyor yine affediyor.
Sonra y kişisi hata yapıyor ve sen affetmiyorsun.E bu hak yemek değil mi?
Bana o kadar ağlıyorsunuz,laf atıyorsunuz alın açıklamam bu.Buna karşı gelemezsiniz.Eğer değiştirilmesi gerek bir kural varsa o da komutçuların hak yiyişidir.
2.Konunuza değinecek olursak:
Ben velet lafını hayatımda kullanmam
Oyun 13 yaş üstü ve velet lafı arapça
Ben Türkçe konuşmayı tercih ederim ve çocuk derim ki buna haddim ermez.
Ben sadece bazı şeyleri aşırı derecede ciddiye aldığını söylüyorum(Eğer yılın oylamalarına değinecekseniz boş yapmayın)
Rimedzo bu mesajı beğendi.
[Resim: tumblr_or3b6pSFR31qbq5g5o3_r1_400.gif]
12
Oyuncu
Esome (RIP)
  • Mesajlar
    850
  • Saygınlık
    26
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
Themis (14.10.2019, 23:56) demiş ki:
Özelden “Özgürüm istediğim yorumu yaparım.” Diyen biri benim yazılarıma aptalca diyor ve bana kötü ithamlarda bulunuyor.Bunlar çelişmektir.Hiçbir iddiana itirazım yok.Fakat eğer oradan vuracaksan bende şöyle vurayım ayrıca bu da neden afsız komut verdiğimide açıklar:
Eveet şimdi Esat Bey komutçu oluyor.Daha sonra x kişisi komutta hata yapıyor ve affediyor.Daha sonra yine hata yapıyor yine affediyor.
Sonra y kişisi hata yapıyor ve sen affetmiyorsun.E bu hak yemek değil mi?
Bana o kadar ağlıyorsunuz,laf atıyorsunuz alın açıklamam bu.Buna karşı gelemezsiniz.Eğer değiştirilmesi gerek bir kural varsa o da komutçuların hak yiyişidir.
2.Konunuza değinecek olursak:
Ben velet lafını hayatımda kullanmam
Oyun 13 yaş üstü ve velet lafı arapça
Ben Türkçe konuşmayı tercih ederim ve çocuk derim ki buna haddim ermez.
Ben sadece bazı şeyleri aşırı derecede ciddiye aldığını söylüyorum(Eğer yılın oylamalarına değinecekseniz boş yapmayın)
"Esat

Ne ağlıyorsun bir *** git ***
Her *** maydanoz oluyor" diye bana paldır küldür atlayan birisine cömertçe konuşamazdım, zira onun anlayamayacağını düşündüm, bende anladığı dille konuştum.
X kişisini affedip y kişisini affetmeme gibi bir şeyi asla yapmadım, herkesi eşit şartlarda yaptıkları suçlara göre affettim. Ağır suçlu olanları öldürdüm. İkinci
konuna değenecek olursam, seni tam olarak suçlayamam fakat velet konusuna yaptığım yoruma tepki göstermen bana bu sonucu gösteriyor. İyi akşamlar.
Gün içerisinde sana yanıt veremeyeceğim.
13
Oyuncu
Themis
  • ৳hemis
    #8114
  • Mesajlar
    360
  • Saygınlık
    9
  • Başarımlar
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
15.10.2019, 00:09 (En son düzenleme: 15.10.2019, 00:10 Themis.) #9
esatkorkmaz (15.10.2019, 00:00) demiş ki:
"Esat

Ne ağlıyorsun bir *** git ***
Her *** maydanoz oluyor" diye bana paldır küldür atlayan birisine cömertçe konuşamazdım, zira onun anlayamayacağını düşündüm, bende anladığı dille konuştum.
X kişisini affedip y kişisini affetmeme gibi bir şeyi asla yapmadım, herkesi eşit şartlarda yaptıkları suçlara göre affettim. Ağır suçlu olanları öldürdüm. İkinci
konuna değenecek olursam, seni tam olarak suçlayamam fakat velet konusuna yaptığım yoruma tepki göstermen bana bu sonucu gösteriyor. İyi akşamlar.
Gün içerisinde sana yanıt veremeyeceğim.
Özel özel özel.Konuyu çarptırma sadece bunu görmüşsün.Hala sözümün arkasındayım: Dünya senin etrafında dönmüyor.O kadar kural değiştirmek istiyorsun e hadi 5000 kişisin sen ve sen bana savunmanı yapmak zorundasın.Ben bu komutçuda örnek verdim ki bana akıl edemez diyen kişi sensin.Bunu akıl edememişsin daha.Forumda şov yapmana gerek yok.Özeli de ifşalamana gerek yok.Bir arkadaşım zamanında friskbee benim özelimi ifşaladığında şöyle demişti:”Arkadaşlarınıza dikkat edin.”
Amacın savunma yapmak değil gömmek.Bir konuyu savunman o konuya dahilsin demek değildir.Bu nasıl katılaşmış bir düşünce şekildir.Neyse örnek vermeyeceğim ki Esat efendi alınmasın.Amacın seni eleştirenleri ezmek.Sonra özgürüm diyip salak salak muhalefet olmak
He birde şimdiden hazırım yorumunuza salak salak diyorum ve onun düşüncesini savunmuyorum ben salak salak diyebilirim ama o diyemez çünkü kendisiyle çelişir.
Neyse son defa değiniyorum.Fransız beyefendisi gibi makale gibi yazılar yazmak yerine özelden tartışabilirsin.Forumda karışıklık çıkartmak asıl hedefinse devam.
Özelimi ifşalama bir daha yoksa cidden 30 seviye düşersin.
[Resim: tumblr_or3b6pSFR31qbq5g5o3_r1_400.gif]
12
Oyuncu
Esome (RIP)
  • Mesajlar
    850
  • Saygınlık
    26
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
Tamam Themis, tartışmaya özelden devam edelim, sonra gelip sonucu yazarsın.
1 Ziyaretçi tarafından görüntüleniyor.