TF2 Turkiye
 

Yeni JailBreak Mapı

29
Premium
woah an inkling
  • Mesajlar
    77
  • Saygınlık
    2
  • Başarımlar
    10. Şikayet Mesajı
    10. Öneri Mesajı
    10. Konu
    Discord
Hey ben darwin pardon ay savaşçısı 
map artık bitti ve oynamaya hazır hataları varsa söyleyebilirsiniz
çoğunuzun fikirlerini dinledim ve banada mantıklı geldi o yüzden iyi bi map olacak sanırım
2-3 haftada bitti map ve gerçekten ağır hatalarda yaşadım o yüzden sorun çıkabilir
Link: http://www.mediafire.com/file/4jzesu5hyq...5.bsp/file

Son Beta'nın farkları :
-Saklambaç Butonu
-Küçük Kaplamalar
-Minecraft Yok (100% değil)
-Hücre Donatıldı (kitap + vhs + crt tv + n64)
-Hücrenin ekranı değiştirildi
-Armoury'e 4 Oktay'a 1 LED TV eklendi
-Kullanılan Kaplamalar azaltıldı
-Işıklandırma düzeltildi (100% değil)
-Parkur hatası düzeltildi
-Oyunların müzikleri silindi (bowling sadece 1 kere çalıyor)


Saklambaç butonu : Basıldığında hücreyi açar ve BLU FILTER'ı öldürür bu sayede redler blu ların girdiği yere girebilir.
BLU armory kapısını açtığı anda buton kilitlenir ve round boyunca açılmaz.
hsn ve ✠Themis⛧ bu mesajı beğendi.
the guy who plays super mario 64 every god damn time
0
Oyuncu
sagit9
  • Mesajlar
    895
  • Saygınlık
    28
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
0
Oyuncu
✠Themis⛧
  • ৳hemis
    #8114
  • Mesajlar
    366
  • Saygınlık
    10
  • Başarımlar
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
ay savaşçısı (18.08.2019, 16:49) demiş ki:
Hey ben darwin pardon ay savaşçısı 
map artık bitti ve oynamaya hazır hataları varsa söyleyebilirsiniz
çoğunuzun fikirlerini dinledim ve banada mantıklı geldi o yüzden iyi bi map olacak sanırım
2-3 haftada bitti map ve gerçekten ağır hatalarda yaşadım o yüzden sorun çıkabilir
Link: http://www.mediafire.com/file/4jzesu5hyq...5.bsp/file

Son Beta'nın farkları :
-Saklambaç Butonu
-Küçük Kaplamalar
-Minecraft Yok (100% değil)
-Hücre Donatıldı (kitap + vhs + crt tv + n64)
-Hücrenin ekranı değiştirildi
-Armoury'e 4 Oktay'a 1 LED TV eklendi
-Kullanılan Kaplamalar azaltıldı
-Işıklandırma düzeltildi (100% değil)
-Parkur hatası düzeltildi
-Oyunların müzikleri silindi (bowling sadece 1 kere çalıyor)


Saklambaç butonu : Basıldığında hücreyi açar ve BLU FILTER'ı öldürür bu sayede redler blu ların girdiği yere girebilir.
BLU armory kapısını açtığı anda buton kilitlenir ve round boyunca açılmaz.
LED TVler donatmalar,ev reklamı gibi olmuş vallaha.Projene destek veriyorum eğer dediğin gibiyse gelmeli map olarak.
[Resim: tumblr_or3b6pSFR31qbq5g5o3_r1_400.gif]
44
Oyuncu
Yhorock
  • Cesi dayı
    #9591
  • Mesajlar
    463
  • Saygınlık
    3
  • Başarımlar
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
    İlk Öneri Mesajı
3 gün sonra
-Yeni map istiyoruz..
hsn ve Ölü_Diktatör bu mesajı beğendi.
12
Oyuncu
TehSoldierPig
  • Mesajlar
    521
  • Saygınlık
    2
  • Başarımlar
    Isyancı
    Discord
    Twitch
    10. Öneri Mesajı
Map eklendikten 4 gün sonra: bune Kerem abiiii başka map istiyoruz 
Yeni Map 6 gün sonra eklenir,3 gün sonra: Kerem abi bune lan çöp giibii değiştir haritayı
Başka Map 23 gün sonra eklenir: Kerem abiiiiii değiştir FPS alamıyorum!
eski mapa geri dönülür, 2 gün sonra: Kerem abi niye eski mapı getirdin yeni birşey ekle!

Kerem: Oğlum sizin isteğiniz hiç bitmiyor.
Diğer Oyuncular: YETER LAN BUNE OĞLUM, FORUMDAN AT SENDE KURTUL BİZDE KURTULALIM KEREM ABİ.
Team Fortress 2 Modları Yapıyorum
0
Oyuncu
ByArda
  • ByArda
    #3750
  • Mesajlar
    277
  • Saygınlık
    17
  • Başarımlar
    Isyancı
    İlk Saygı Puanı
    Discord
    Twitch
Hana (18.08.2019, 20:01) demiş ki:
Iğrenç
senin fixlemeye çalıştığın maptan 100 kat daha iyi olduğu kesin
FIRINCI bu mesajı beğendi.
[Resim: giphy.gif]
0
Oyuncu
sagit9
  • Mesajlar
    895
  • Saygınlık
    28
  • Başarımlar
    Discord
    10. Öneri Mesajı
    100. Mesaj
    Harita Yapımcısı
TF2TR.ByArda (18.08.2019, 23:43) demiş ki:
senin fixlemeye çalıştığın maptan 100 kat daha iyi olduğu kesin
Ah sizler ironi yaptığımı anlasanız keşke.

Onunda şakasına editlediğim mape iğrenç dediği zaman ben o veya senin gibi kuduruyor muydum ?
[Resim: hello-world.png?fit=2000%2C1062]
29
Premium
woah an inkling
  • Mesajlar
    77
  • Saygınlık
    2
  • Başarımlar
    10. Şikayet Mesajı
    10. Öneri Mesajı
    10. Konu
    Discord
19.08.2019, 09:53 (En son düzenleme: 19.08.2019, 09:55 woah an inkling.) #8
TehRussianDoggy (18.08.2019, 23:03) demiş ki:
Map eklendikten 4 gün sonra: bune Kerem abiiii başka map istiyoruz 
Yeni Map 6 gün sonra eklenir,3 gün sonra: Kerem abi bune lan çöp giibii değiştir haritayı
Başka Map 23 gün sonra eklenir: Kerem abiiiiii değiştir FPS alamıyorum!
eski mapa geri dönülür, 2 gün sonra: Kerem abi niye eski mapı getirdin yeni birşey ekle!

Kerem: Oğlum sizin isteğiniz hiç bitmiyor.
Diğer Oyuncular: YETER LAN BUNE OĞLUM, FORUMDAN AT SENDE KURTUL BİZDE KURTULALIM KEREM ABİ.
doğru kanka herkesi aynı anda mutlu edeceksin diye birşey de yok sağlık olsun beğenilmezse geçerler eski map'e olur biter

Hana (19.08.2019, 03:14) demiş ki:
Ah sizler ironi yaptığımı anlasanız keşke.

Onunda şakasına editlediğim mape iğrenç dediği zaman ben o veya senin gibi kuduruyor muydum ?
iğrenç dediğimi hatırlamıyorum
dediysem de özür dilerim
the guy who plays super mario 64 every god damn time
0
Oyuncu
Berke (2)
  • Berke
    #8415
  • Mesajlar
    609
  • Saygınlık
    13
  • Başarımlar
    Harita Yapımcısı
    500. Mesaj
    10. Saygı Puanı
    Discord
Shake my head.
[Resim: giphy.webp]
48
Oyuncu
lil kid
  • Dr.Oetker...
    #9930
  • Mesajlar
  • Saygınlık
    38
  • Başarımlar
    1500. Mesaj
    50. Konu
    25. Saygı Puanı
    Twitch
"map değişsin artık mq" intensifies coming...

Casual'da 2 kere karşılaştık hiçde selam vermedin kınıyorum seni
 
[Resim: giphy.gif?cid=790b76115d2c7f2e72736d3777...=giphy.gif]
1 Ziyaretçi tarafından görüntüleniyor.